Tłumaczenia tekstów reklamowych, marketingowych i promocyjnych

Tłumaczenia marketingowe są znaczącym wyzwaniem i wiążą się z ogromną odpowiedzialnością – jeśli tłumacz nie jest w stanie odtworzyć stylu i sensu oryginału, tekst traci swój charakter. Tłumaczenia tekstów marketingowych wymagają przede wszystkim zdrowego rozsądku i rozeznania, a także zrozumienia kulturowych odpowiedników gier słownych, komentarzy dotyczących kolorów, a nawet żartów. Obowiązkiem tłumacza jest nadanie ostatecznego szlifu treści wiadomości, tak, aby cała kampania reklamowa odpowiednio działała na rynek docelowy.
- Nasi pracownicy – wyselekcjonowani lingwiści o najlepszych kwalifikacjach – są nie tylko specjalistami w określonej dziedzinie; to native speakerzy, których wiedza dotyczy nie tylko podstawowego zasobu słownictwa, ale również neologizmów i postępujących zmian w ich ojczystym języku.
Upewnij się, że przekaz Twojej firmy jest prawidłowo rozumiany
Nasi menedżerowie projektu ściśle współpracują z Państwem by zapewnić, że tekst po przetłumaczeniu będzie tak łatwy w odbiorze, jakby został oryginalnie napisany w danym języku; zwłaszcza w języku Państwa docelowego rynku. To oni będą czuwać nad tym, by pracujący dla nas tłumacze – native speakerzy doświadczeni w tworzeniu kreatywnych kopii – dokładnie zrozumieją ton, który należy nadać Państwa kampanii oraz by nic nie zostało pominięte.Współpracuj ze specjalistami
Tłumaczenia marketingowe mogą stanowić, i w istocie stanowią, spore wyzwanie dla biur tłumaczeniowych, jak i dla samych tłumaczy. W ciągu ostatnich lat nasz zespół zajmujący się tłumaczeniami w reklamie i marketingu pracował z najlepszymi markami; pomogliśmy również rozmaitym przedsiębiorstwom rozwinąć się i umocnić ich pozycję na rynku. Tłumaczenia marketingowe obejmują wszelkiego rodzaju materiały reklamowe i PR. Zapraszamy Państwa do bezpłatnej i niezobowiązującej wyceny każdego tekstu.Tłumaczenie materiałów marketingowych, reklamowych i promocyjnych:
- ulotki, broszury, materiały promocyjne,
- teksty kampanii marketingowych,
- informacje prasowe,
- teksty na strony www,
- badanie rynku,
- spoty reklamowe.
Tłumaczenia i lokalizacja z zakresu PR, marketingu, promocji i reklamy:
Niejednokrotnie tłumaczyliśmy tego typu zamówienia, dlatego też wiemy jak istotne i specyficzne są w swojej istocie oraz czego Państwo w tej kwestii wymagają od nas. Tłumaczenia marketingowe wykonane przez współpracujących z nami tłumaczy pomogą Państwu w osiągnięciu sukcesu na rynku światowym.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą cenową. Pragniemy również zaznaczyć, że ceny mogą ulec obniżeniu proporcjonalnie do obszerności tekstu. Mogą się Państwo kontaktować z nami poprzez stronę internetową, telefonicznie lub osobiście w biurze.
- Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą tworzenia i redakcji tekstów oraz sloganów reklamowych – COPYWRITING
W naszym Biurze Tłumaczeń rozumiemy wagę różnorakich konotacji słów i zdań zarówno w języku źródłowym, jak i rynku docelowym. Nasi doświadczeni tłumacze są gotowi, aby zająć się twoim kolejnym projektem tłumaczeniowym. Gwarantujemy stuprocentowo wierne tłumaczenia i z przyjemnością za darmo wycenimy kolejne tłumaczenie, niezależnie od jego objętości.

Masz pytania? Zadzwoń do nas
+48 888 500 123
+48 881 500 123
Codziennie w godz. 8.00 do 17.00
Wyślij e-mail: [email protected]
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Zamów wycenę
Dołącz do liderów rynku tłumaczeń tekstów marketingowych dla branży reklamowej i public relations. Korzystaj z naszej fachowej wiedzy
Blogi
Prowadzenie blogów staje się coraz popularniejsze nie tylko w przypadku prywatnych osób i celebrytów, lecz także firm z różnych branż. Agencje Public Relations również nie zostają w tyle w wykorzystywaniu tego narzędzia do komunikowania. Z uwagi na obcojęzycznych klientów lub plany ekspansji na zagraniczne rynki, warto już teraz zadbać o kilka wersji językowych swojego bloga. Podniesie to jego prestiż i sprawi, że stanie się atrakcyjnym medium do zdobywania branżowych informacji dla osób zainteresowanych.
Social media
Trudno wyobrazić sobie istnienie dzisiejszych firm bez aktywnego udziału w social media. Na brak dynamicznych działań w mediach społecznościowych nie mogą pozwolić sobie tym bardziej agencje Public Relations. Twoja firma prowadzi profile na różnych portalach, ale nikt nie jest w stanie podjąć się stworzenia postów również w wersjach obcojęzycznych? Żaden problem. Zaproś nas do pomocy, a nasi specjaliści zajmą się bieżącą obsługą przekładów Twoich wpisów, zachowując oczywiście specyficzny styl piszącego. Nie pozwól, żeby konkurencja Cię ubiegła i już teraz zaprzyjaźnij się z portalami typu Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube itp.
Strony internetowe
Strona internetowa jest obecnie koniecznym narzędziem komunikacji. Służy nie tylko do informowania o ofercie firmy, lecz jest przede wszystkim wizytówką świadczącą o profesjonalizmie lub o jego braku. Jak Cię widzą, tak Cię piszą – warto więc zadbać, by była ona nienagannie opracowana i zawierała wartościowe dla potencjalnego odbiorcy treści. Internet jest potężnym medium łączącym ludzi z całego świata. Być może do portfolio Twojej agencji trafi zagraniczny klient. Już teraz musisz być na to przygotowany. Ułatw mu kontakt oraz zrozumienie Twojej oferty i zamów w naszym biurze kompleksowy przekład treści ze swojej strony internetowej na dowolne języki obce.
Informacje prasowe
Działalność agencji Public Relations jest niezwykle specyficzna. Przede wszystkim dlatego, iż do codziennych zadań pracowników w tej branży należy kontakt z dziennikarzami. Ci z kolei są jeszcze bardziej osobliwą grupą, która cechuje się charakterystycznymi zwyczajami. W naszym zespole zatrudniamy tłumaczy, którzy są jednocześnie ekspertami w dziedzinie PR-u i dziennikarstwa. Pozwala im to wczuć się w język i przekaz wynikający z informacji prasowych, które zostaną przekazane do mediów. Pomoc językowa świadczona przez nas w tym zakresie jest rzetelna i bezbłędna, a to aspekty niezwykle cenione przez dziennikarzy, z którymi współpracuje lub zamierza współpracować Twoja agencja.
Lokalizacja oprogramowania, tłumaczenia aplikacji
Dla agencji Public Relations Internet jest oknem na świat, a komputer, tablet i smartfon – narzędziami codziennego użytku, które pozwalają być na bieżąco z branżowymi wydarzeniami i newsami. Chcąc oferować kompleksowe usługi w zakresie pomocy językowej, zatrudniamy w swoim zespole tłumaczy-programistów. Zajmują się oni przekładem treści aplikacji webowych i mobilnych na języki obce. Twoja agencja posiada lub zamierza wprowadzić aplikacje tego typu? Zależy Ci, by stanowiły uniwersalny instrument, z którego korzystać będą niezliczone ilości użytkowników? W takim razie zleć nam przekład wszystkich treści i spraw, że Twoje programy komputerowe i mobilne staną się powszechnie wykorzystywanym narzędziem.