Kto czyta blogi firmowe? Badanie 2015

Kto czyta blogi firmowe?

W Polsce blogi firmowe prowadzi aktywnie już kilkaset firm i marekOd 2008 roku odbywa się Konkurs BLOG FIRMOWY ROKU. Jego celem jest wyłonienie najlepszych i najbardziej kreatywnych twórców blogowych. W tym roku organizatorzy postanowili spojrzeć na zagadnienie blogowania również z drugiej strony. Przeprowadzą oni badania nie na temat twórców, a czytelników blogów aby dowiedzieć się kto i dlaczego decyduje się na odwiedziny na poszczególnych blogach. Nasz BLOG został wybrany do wąskiego grona uczestników, którzy wezmą udział w badaniu.

Co przyniesie badanie?

Wyniki przeprowadzonego badania posłużą wszystkim zainteresowanym kwestią blogowania. Będą one upublicznione  i dzięki temu nie tylko firmy biorące udział, ale również inne osoby, jak np. studenci, którzy piszą prace naukowe związane z tym tematem, będą mogli z nich skorzystać.

Wyniki zostaną zaprezentowane w podziale na trzy rodzaje blogów, w zależności od wielkości firmy, która je prowadzi. Zobaczymy odpowiedzi dla: firm małych (1-5 pracowników), średnich (6-50 pracowników) oraz dużych (powyżej 50 pracowników).

Na udział w badaniu zdecydowało się ponad 30 firm różnej wielkości, w tym największe takie jak: PZU, Orange, Play czy E-Prawnik.

Kto może wziąć udział w badaniu?

Wszyscy! Badanie rozpoczyna się dzisiaj i potrwa około dwóch tygodni. Aby wziąć w nim udział wystarczy kliknąć na link umieszczony na końcu artykułu i wypełnić krótką ankietę, która pozwoli na końcu na podsumowanie zebranych danych i określenie profilu czytelnika.

Weź udziału w ogólnopolskim badaniu blogosfery firmowej!

Weź udział w badaniu, nie zajmie to więcej niż 5 minut…

Prowadzisz bloga? Zapoznaj się z naszą ofertą

Artykuły promocyjne i notki PR’owe Obsługa agencji Public Relations Tłumaczenia marketingowe Tłumaczenia stron internetowych

Oceń
Scroll to Top