W tym artykule dowiesz się:
Kto czyta blogi firmowe?
Od 2008 roku odbywa się Konkurs BLOG FIRMOWY ROKU. Jego celem jest wyłonienie najlepszych i najbardziej kreatywnych twórców blogowych. W tym roku organizatorzy postanowili spojrzeć na zagadnienie blogowania również z drugiej strony. Przeprowadzą oni badania nie na temat twórców, a czytelników blogów aby dowiedzieć się kto i dlaczego decyduje się na odwiedziny na poszczególnych blogach. Nasz BLOG został wybrany do wąskiego grona uczestników, którzy wezmą udział w badaniu.
Co przyniesie badanie?
Wyniki przeprowadzonego badania posłużą wszystkim zainteresowanym kwestią blogowania. Będą one upublicznione i dzięki temu nie tylko firmy biorące udział, ale również inne osoby, jak np. studenci, którzy piszą prace naukowe związane z tym tematem, będą mogli z nich skorzystać.
Wyniki zostaną zaprezentowane w podziale na trzy rodzaje blogów, w zależności od wielkości firmy, która je prowadzi. Zobaczymy odpowiedzi dla: firm małych (1-5 pracowników), średnich (6-50 pracowników) oraz dużych (powyżej 50 pracowników).
Na udział w badaniu zdecydowało się ponad 30 firm różnej wielkości, w tym największe takie jak: PZU, Orange, Play czy E-Prawnik.
Kto może wziąć udział w badaniu?
Wszyscy! Badanie rozpoczyna się dzisiaj i potrwa około dwóch tygodni. Aby wziąć w nim udział wystarczy kliknąć na link umieszczony na końcu artykułu i wypełnić krótką ankietę, która pozwoli na końcu na podsumowanie zebranych danych i określenie profilu czytelnika.
Weź udziału w ogólnopolskim badaniu blogosfery firmowej!
Weź udział w badaniu, nie zajmie to więcej niż 5 minut…
- Aby wypełnić ankietę kliknij: http://badanie.blogifirmowe.com/?external_key=m
Prowadzisz bloga? Zapoznaj się z naszą ofertą
Artykuły promocyjne i notki PR’owe Obsługa agencji Public Relations Tłumaczenia marketingowe Tłumaczenia stron internetowych