123 czyli – szybko, sprawnie i bezproblemowo!
Jesteśmy biurem tłumaczeń, które gwarantuje profesjonalną i kompleksową obsługę, proste kanały komunikacji oraz jasne reguły współpracy.
We współczesnych realiach międzynarodowego rynku, tłumaczenia, lokalizacja i adaptacje są kluczowe na drodze do osiągnięcia sukcesu. Naszą dewizą jest zapewnienie Państwu tłumaczeń najwyższej jakości przy niezwykle konkurencyjnych cenach. Czujemy się odpowiedzialni za każde tłumaczenie, a poświęcając się całkowicie zapewnieniu doskonałej jakości naszych tłumaczeń gwarantujemy Państwu spokój ducha i świadomość, że złożone zamówienie jest w dobrych rękach.
Uproszczona procedura składania zleceń
Złożenie zamówienia jest bardzo proste i nie wymaga nawet wychodzenia z domu.
01. Przesyłanie tekstu
Wystarczy, że w pierwszym kroku prześlą nam Państwo tekst do bezpłatnej i niezobowiązującej wyceny. Można tego dokonać wysyłając e-mail, lub wypełniając formularz wyceny.
02. Wycena i terminy
Po otrzymaniu dokumentu dokonujemy jego wyceny, przedstawiając pełny kosztorys oraz termin realizacji, uwzględniając tryb standardowy, pilny lub ekspresowy.
03. Akceptacja i formalności
Po zaakceptowaniu przedstawionych warunków otrzymają Państwo dane dotyczące płatności lub formularz zamówienia, który należy podpisać, zeskanować i odesłać na nasz adres email.
04. Realizacja tłumaczenia
W kolejnym kroku przystępujemy do wybrania odpowiedniego tłumacza oraz powierzenia mu tekstu do realizacji we wskazanym terminie.
Proces realizacji i weryfikacji tłumaczeń
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące któregokolwiek z kroków, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego. Jeden z naszych konsultantów udzieli Państwu wyczerpującej odpowiedzi na nurtujące pytania. Mogą Państwo również zapoznać się z działem FAQ, gdzie odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.
01.
Wycena
02.
Tłumaczenie
03.
Korekta
04.
Weryfikacja
Proces realizacji
Indywidualne podejście
Poufność
Ochrona danych
Strona obliczeniowa
Tryb tłumaczenia
Tłumaczenia wykonujemy w trybach:
Standardowym – do 5 stron dziennie
Pilnym – do 10 stron dziennie
Ekspresowym – do 15 stron dziennie
Czas realizacji
Dostępne formy płatności
Nowy Klient
Procedura płatności za wykonywane przez nas tłumaczenia jest bardzo prosta. Staramy się bowiem, aby nie mieli Państwo żadnych problemów z dopełnianiem formalności. Przy pierwszym zamówieniu wystawiamy fakturę pro forma, na podstawie której można dokonać zapłaty. Po otrzymaniu potwierdzenia realizacji przelewu przystępujemy do tłumaczenia.
Stała współpraca
W przypadku stałej współpracy oferujemy naszym Klientom płatności na podstawie faktury VAT z 7 lub 14 – dniowym terminem płatności. Wszystko po to, aby w jak najwyższym stopniu spełnić Państwa oczekiwania. Oczywiście istnieje również możliwość zapłaty za tłumaczenie w naszym biurze, znajdującym się w samym centrum Krakowa.
Umowa na wykonanie usługi
Jeśli z jakichkolwiek powodów nie mogą Państwo dokonać płatności z góry, przygotujemy krótki formularz zamówienia z niezbędnymi informacjami. Po jego podpisaniu, zeskanowaniu i odesłaniu na nasz adres email, przystępujemy do realizacji.
Dołącz do grona naszych Klientów, oni już nam zaufali







































