Zachęcamy Państwa do lektury artykułów, które ukazały się w mediach
"Polski" biznes kończy się tam, gdzie zaczyna się Internet

„Polski” biznes kończy się tam, gdzie zaczyna się Internet

18.09.2014
Sukces na globalnym rynku można osiągnąć wyłącznie dzięki połączeniu dobrego marketingu treści z dbałością o wielojęzykową i multikulturową naturę oferty – takie są właśnie przymioty globalnej wioski i jeśli chcemy prowadzić z nią interesy, musimy się dostosować.
Zobacz cały artykuł

Internetowa Wieża Babel - tłumaczenia i lokalizacja stron internetowych

Internetowa Wieża Babel – tłumaczenia i lokalizacja stron internetowych

20.01.2015
Większość przedsiębiorców doskonale wie, że oferowanie przez nich usług w Internecie jest koniecznością, zwłaszcza jeśli chcą dotrzeć do klientów za granicą. Zatem wielojęzyczna strona to już standard. Jednak samo tłumaczenie treści nie wystarcza. Sukces może przynieść content dostosowany do sposobu komunikacji w danym języku i znajomości rynku docelowego. Zobacz cały artykuł

Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

Polska blogosfera firmowa rośnie w siłę

26.08.2015
Przedsiębiorcy wykorzystują blogi firmowe jako dodatkowy, efektywny kanał komunikacji. Poprzez tłumaczenie wpisów, przykładowo na język angielski, mogą zapoznać ze swoim asortymentem szeroką grupę odbiorców, a dzięki dzisiejszej terytorialnej nieograniczoności, przekonać ich do swoich produktów lub usług.. Zobacz cały artykuł

Portal Inwestycje.pl - Przedsiębiorcy przypisują blogom firmowym coraz większe znaczenie

Przedsiębiorcy przypisują blogom firmowym coraz większe znaczenie

27.08.2015
Firmy bazujące przede wszystkim na kapitale intelektualnym (prawnicy, architekci, programiści, fotografowie czy nawet pielęgniarki) dzielą się z klientami cenną wiedzą i doświadczeniem, proponując rozwiązanie ich problemów. Zobacz cały artykuł

NewsrmTV

Przedsiębiorcy przypisują blogom firmowym coraz większe znaczenie

27.08.2015
Prowadzenie bloga po angielsku wymaga stosowania charakterystycznej dla tego języka retoryki, wypracowania „międzynarodowego podejścia”, a przede wszystkim stuprocentowej poprawności – blog firmowy to jedna z ważniejszych wizytówek firmy w Internecie. Obcojęzyczne wpisy warto konsultować ze specjalistami, którzy wychwycą wszelkie niedociągnięcia oraz dostosują treść do warunków kulturowych, nie umniejszając przy tym wysokiej jakości contentu.Zobacz cały artykuł

Gobal Economy

Blog firmy polskiej w języku obcym

29.08.2015
Powstaje coraz więcej firm, które świadczą usługi dla klientów indywidualnych bądź firm wyłącznie w Internecie. Dzięki temu, że cały proces odbywa się w sieci, polskie firmy pragną dotrzeć do odbiorców z całego świata, w czym pomaga im tłumaczenie i lokalizacja stron internetowych, oraz oczywiście blogów. Należy pamiętać, że aby czerpać odpowiednie korzyści z bloga w języku obcym, musimy mieć całkowitą pewność co do jakości i poprawności publikowanych tekstów. Zobacz cały artykuł

Oceń