Działamy w oparciu o systemy zarządzania jakością zgodne z ISO 9001:2009
Przez lata działalności na rynku tłumaczeniowym, wypracowaliśmy szereg zasad, którymi się kierujemy przy realizacji wszystkich zleceń w różnorodnych kombinacjach językowych, tworząc je na podstawie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009. Do każdego projektu tłumaczeniowego zatrudniamy następujące osoby:1. Koordynator (kierownik projektu)
Na koordynatorze spoczywa ogromna odpowiedzialność, gdyż odpowiada on za bezbłędną i terminową realizację zleceń. Jest on osobą pozostającą w stałym kontakcie z tłumaczami, ekspertami branżowymi oraz Działem Obsługi Klienta, dbając o płynność w przepływie potrzebnych informacji. Dzięki niemu możemy realizować naprawdę duże zlecenia i stale współpracować z firmami, gdyż daje nam pewność, ze użyte słownictwo będzie jednolite a wszystkie tłumaczenia spójne.2. Tłumacz
Tłumacz to osoba kluczowa w realizacji zleceń. To on dokonuje właściwego przekładu oryginału, na język obcy zlecony nam przez Państwa. Zatrudniamy tylko profesjonalnych tłumaczy, którzy posiadają stosowne doświadczenie oraz wiedzę, zarówno lingwistyczną jak i merytoryczną. Po przełożeniu tekstu wstępnie weryfikują oni jego bezbłędność.3. Weryfikator
Kolejno tłumaczenie oddawane jest w ręce weryfikatora, który ma za zadanie porównać go i potwierdzić zgodność z tekstem źródłowym. Jest on odpowiedzialny za wychwycenie ewentualnych błędów stylistycznych bądź merytorycznych. Na tym stanowisku pracują tylko doświadczeni tłumacze, którzy dzięki wieloletniej pracy, mogą zapewnić najwyższą jakość wszystkich przekładów.4. Redaktor
Ostatnim etapem pracy nad tłumaczeniem jest przekazanie go do redaktora, który sprawdza tekst pod kątem poprawności ortograficznej, interpunkcyjnej i stylistycznej. Dzięki niemu mamy pewność, że nawet najmniejszy błąd w postaci literówki, nie wkradnie się w tekst wynikowy wysyłany do Państwa. Jest on również odpowiedzialny za dopracowanie graficznego wyglądu tłumaczenia, który musi odpowiadać wymaganiom klienta. Tę funkcję wykonują osoby, dla których dany język obcy jest językiem ojczystym, posiadające również odpowiednie zdolności edytorskie.5. Obsługa klienta
W Dziale Obsługi Klienta zatrudniamy cały szereg wykwalifikowanych pracowników, którzy zawsze są gotowi do udzielenia Państwu wszelkich potrzebnych informacji. Posiadają oni stosowne wykształcenie oraz kursy i szkolenia, pozwalające im wykonywać swoją pracę na najwyższym poziomie.- Potwierdzeniem wysokich standardów pracy naszej firmy jest certyfikat zgodności systemu zarządzania jakością z normą PN-EN ISO 9001:2009.
Obsługa tłumaczeniowa firm:
Naszym stałym Klientom oferujemy:
- Atrakcyjne zniżki i dogodne warunki współpracy
- Uproszczoną procedurę składania zleceń
- Wyspecjalizowany zespół tłumaczy oraz dedykowanego opiekuna
- Całodobową infolinię
- Miesięczną fakturę zbiorczą
Masz pytania? Zadzwoń do nas
+48 888 500 123
+48 881 500 123
Codziennie w godz. 8.00 do 17.00
Wyślij e-mail: [email protected]
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
Zamów wycenę