123 czyli – szybko, sprawnie i bezproblemowo!
Jesteśmy biurem tłumaczeń, które gwarantuje profesjonalną i kompleksową obsługę, proste kanały komunikacji oraz jasne reguły współpracy.
Uproszczona procedura składania zleceń
Złożenie zamówienia jest bardzo proste i nie wymaga nawet wychodzenia z domu.
Proces realizacji i weryfikacji tłumaczeń
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące któregokolwiek z kroków, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego. Jeden z naszych konsultantów udzieli Państwu wyczerpującej odpowiedzi na nurtujące pytania. Mogą Państwo również zapoznać się z działem FAQ, gdzie odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.
Tłumaczenie
Korekta
Weryfikacja
Proces realizacji
W realizacji Państwa zlecenia wezmą udział co najmniej trzy osoby: tłumacz wykonujący przekład tekstu na swój język ojczysty, korektor wyspecjalizowany w danej dziedzinie, który analizuje tekst pod względem spójności nanosząc ewentualne poprawki, a na końcu jeden z naszych koordynatorów, który odpowiada za wszystkie etapy realizacji tłumaczenia wykonując zarazem końcową kontrolę jakości tłumaczenia przed zakończeniem i oddaniem gotowego projektu. Proces realizacji zlecenia rozpoczyna się w chwili doboru najlepszego zespołu tłumaczy do danego zadania.Indywidualne podejście
Cechuje nas rzetelność i solidność. Pracują u nas doświadczeni tłumacze, którzy dokładają starań, aby nasi Klienci byli w pełni zadowoleni. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i uwzględniamy Państwa życzenia i preferencje. Szybkość realizacji nie wpływa na jakość tłumaczenia, u nas idzie to w parze! W naszej pracy liczy się terminowość, według nas jest to bowiem oznaka wzajemnego szacunku. Bez niego satysfakcjonująca praca nie jest możliwa. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z biurem – bez opłat wycenimy dokumenty do tłumaczenia, korekty lub weryfikacji.Poufność
Ochrona prywatności to kluczowa kwestia, na którą należy zwracać szczególną uwagę, w trakcie komunikacji za pomocą Internetu. Jest ona także jednym z głównych celów, które przyświecają działalności naszej firmy. Dbamy o to, aby przesłane przez Państwa dokumenty nie dostały się w niepowołane ręce. Zapewniamy, że wszystkie dane osobowe naszych Klientów są przechowywane z zachowaniem wszelkich środków ostrożności.Ochrona danych
Wprowadziliśmy też odpowiednie zabezpieczenia techniczne oraz organizacyjne, które uniemożliwiają udostępnianie danych Klientów biura osobom trzecim. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w przypadku tłumaczeń specjalistycznych, takich jak np. prawnicze czy finansowe, konieczna jest pełna dyskrecja. Zapewniamy, że wszelkie przesyłane do nas dokumenty są traktowane jako poufne i przechowywane w bezpiecznym miejscu. Mamy świadomość, że wzajemne zaufanie to konieczny aspekt satysfakcjonującej współpracy. Mogą Państwo liczyć na nasz profesjonalizm.Strona obliczeniowa obejmuje 1500 znaków (razem ze spacjami). Tłumaczenia wyceniamy na podstawie ilości znaków, co pozwala na przedstawienie dokładnej oferty cenowej przed wykonaniem zamówienia. Dzięki temu Klient zna koszt tłumaczenia i nie jest narażony na żadne niemiłe niespodzianki.
Tłumaczenia wykonujemy w trybach:
Standardowym - do 5 stron dziennie
Pilnym - do 10 stron dziennie
Ekspresowym - do 15 stron dziennie
Do czasu realizacji zlecenia nie wlicza się dnia przyjęcia zlecenia, sobót, niedziel i świąt, a także dni ustawowo wolnych od pracy.
Dostępne formy płatności
Nowy Klient
Procedura płatności za wykonywane przez nas tłumaczenia jest bardzo prosta. Staramy się bowiem, aby nie mieli Państwo żadnych problemów z dopełnianiem formalności. Przy pierwszym zamówieniu wystawiamy fakturę pro forma, na podstawie której można dokonać zapłaty. Po otrzymaniu potwierdzenia realizacji przelewu przystępujemy do tłumaczenia.
Stała współpraca
W przypadku stałej współpracy oferujemy naszym Klientom płatności na podstawie faktury VAT z 7 lub 14 – dniowym terminem płatności. Wszystko po to, aby w jak najwyższym stopniu spełnić Państwa oczekiwania. Oczywiście istnieje również możliwość zapłaty za tłumaczenie w naszym biurze, znajdującym się w samym centrum Krakowa.
Umowa na wykonanie usługi
Jeśli z jakichkolwiek powodów nie mogą Państwo dokonać płatności z góry, przygotujemy krótki formularz zamówienia z niezbędnymi informacjami. Po jego podpisaniu, zeskanowaniu i odesłaniu na nasz adres email, przystępujemy do realizacji.
Wybierz sposób zapłaty najwygodniejszy dla siebie!
- Akceptujemy płatności przelewem, kartą płatniczą (debetową lub kredytową), a także płatność gotówką przy odbiorze zamówienia.
- Wysyłanie płatności w systemie PayPal jest zawsze bezpłatne.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Zaufało nam już wielu Klientów!
Bardzo często prosimy naszych Klientów, aby po sfinalizowaniu zlecenia, wystawili opinię o wykonanych przez nas usługach. Są one bardzo cenne jako źródło wiedzy o kondycji naszej firmy, profesjonalizmie tłumaczy i oczekiwaniach klientów. Bardzo często te opinie są wzorowe i stanowią świadectwo tego, że nasza praca jest naszą pasją.